Condicións de venda

Estas condicións xerais de venda rexen a venda de produtos comercializados por XtremBike Shop SL con domicilio social en: Avenida das Camelias 49, Vigo España, a través do sitio web www.extremebikeshop.es a usuarios consumidores, polo que os invitamos a lelos e aceptalos para poder proceder coa compra dos produtos que lle interesan.

As Condicións Xerais de Venda entran en vigor a partir da data da súa aceptación por parte do cliente no sitio web, o que constitúe a súa aceptación de conformidade co art. 1341 do Código Civil.

XtremBike Shop SL resérvase o dereito de modificar estas condicións xerais de venda en calquera momento mediante a súa publicación no sitio web.

Ao confirmar o pedido, as condicións de venda indicadas neste documento considéranse automaticamente confirmadas.

A compra de produtos realízase accedendo ao sitio e rexistrándose.

A correcta recepción do pedido é confirmada por XtremBike Shop SL mediante unha resposta automática por correo electrónico, enviada ao enderezo de correo electrónico proporcionado polo cliente no momento do rexistro.

Esta mensaxe de confirmación conterá un "número de pedido" que se utilizará en calquera comunicación con XtremBike Shop SL.

A mensaxe conterá toda a información introducida polo cliente, quen se compromete a verificar a súa exactitude e a comunicar de inmediato calquera corrección. En caso de non aceptación do pedido, XtremBike Shop SL comprométese a notificar de inmediato ao cliente.

PREZOS

Todos os prezos do sitio web están pensados para o público e, polo tanto, inclúen o imposto sobre o valor engadido (I.V.A.).

Os prezos poden variar sen previo aviso e o único prezo correcto é o indicado no momento da confirmación do pedido.

Para determinados produtos suxeitos a promocións de prezos, XtremBike Shop SL resérvase o dereito de aceptar pedidos reducindo a cantidade, previa comunicación e aceptación por parte do cliente, sendo o caso contrario considerarase cancelado o pedido.

DISPOÑIBILIDADE DO PRODUTO

A dispoñibilidade do produto actualízase periodicamente e o estado divídese en 3 categorías: «dispoñible», «non dispoñible» e «dispoñible desde.../.../.....» cunha indicación da data.

Se o artigo comprado non está dispoñible, o vendedor contactará co cliente por correo electrónico ou teléfono dentro das 24 horas posteriores á compra, informándoo da non dispoñibilidade do artigo, ofrecéndolle tres posibles solucións na seguinte orde de prioridade:

Substitución por outro artigo de igual valor; no caso dun custo inferior, o vendedor devolverá a diferenza, mentres que no caso dun custo superior, o cliente terá que pagar a diferenza restante.
Se o cliente comprou máis dun artigo, reembolsarase parcialmente o artigo que falta. Se o cliente só comprou un artigo, reembolsarase íntegro.