Garantía
Todos os produtos que aparecen na nosa páxina web nos catálogos en liña están cubertos por calquera garantía estándar proporcionada directamente polos fabricantes. As normativas e os procedementos de solicitude de garantía aplicables serán os indicados e destacados polo fabricante xunto co produto. A data aplicable é a que figura na factura ou no recibo.
Ademais da garantía estándar do produto do fabricante, os artigos 128-135 do Decreto Lexislativo n.º 206/2005 tamén prevén unha garantía legal por defectos de conformidade. A garantía legal para o cliente consumidor (unha persoa física que compra bens para fins distintos da actividade empresarial ou profesional) cobre os defectos de conformidade existentes no momento da entrega dos bens que se manifesten dentro dos dous anos posteriores á entrega. A falta de conformidade debe ser denunciada, baixo pena de decaemento, dentro dos dous meses seguintes á data en que o consumidor descubriu o defecto. En calquera caso, calquera acción contra o vendedor caduca aos vinte e seis meses da entrega dos bens.
En caso de falta de conformidade, o cliente consumidor ten dereito á devolución dos bens, de forma gratuíta, mediante reparación ou substitución, ou a unha redución do prezo axeitada ou á resolución do contrato, de conformidade co disposto no artigo 130 do Decreto Lexislativo n.º 206/2005. A este respecto, o cliente debe conservar a factura ou o recibo do pedido recibido por correo electrónico en formato PDF.
Para poder beneficiarse da garantía relativa a un PRODUTO DEFECTUOSO (defecto de conformidade), é posible solicitar a súa substitución, despois de enviar a documentación (fotos) do defecto identificado, poñéndose en contacto co servizo de atención ao cliente do fabricante ou co noso sitio web en extremebike.onlinestore@gmail.com. XtremBike Shop SL comprométese a substituír o produto (suxeito a dispoñibilidade) nos 14 días seguintes á devolución do artigo defectuoso, enviándoo ao enderezo indicado polo cliente.
Para devolver un artigo, debes enviar o produto defectuoso por mensaxería, incluíndo un comprobante de compra (imprimible desde o panel da túa conta) no paquete, ao seguinte enderezo:
XtremBike Shop SL, Dirección: Avenida das Camelias 49, Vigo España
Cubriremos os custos de recollida da mercadoría defectuosa e envío do novo produto.
Unha vez inspeccionado o produto devolto polo Cliente, se tras as comprobacións e/ou intervencións no produto analizado se constata que o defecto notificado non constitúe unha falta de conformidade segundo os artigos 128 e seguintes do Decreto Lexislativo n.º 206/2005, o Cliente deberá aboar os custos de inspección e reparación incorridos polo Vendedor, así como os custos de transporte, se incorreu o Vendedor.