Información de entrega

No interese dos seus clientes, XtremBike Shop SL decidiu enviar os produtos adquiridos exclusivamente a través de mensaxería UPS e DHL Express. Os envíos están asegurados.

Durante o proceso de compra, terás a opción de enviar as túas compras a un enderezo diferente ao teu enderezo particular e de diferenciar o teu enderezo de envío do teu enderezo de facturación.

Recibirás un número de seguimento por correo electrónico, que che permitirá rastrexar o teu pedido e determinar a data de entrega prevista.

Ten en conta que a entrega realízase na beirarrúa, polo que o destinatario debe encargarse da recepción e o transporte da mercadoría ao lugar de destino. Actualmente non podemos ofrecer entrega a pé de rúa nin entrega con cita previa. Se tes necesidades específicas, ponte en contacto connosco antes de mercar.

Se unha persoa autorizada para recoller a mercadoría (comprador, familiar, persoa de confianza, conserxe) está ausente, a mercadoría non se poderá entregar e será levada ás instalacións do mensaxeiro para o seu almacenamento.

As bicicletas son inspeccionadas e premontadas completamente polo noso departamento mecánico; porén, o tamaño da embalaxe pode esixir que o cliente realice algún traballo na bicicleta, como axustar o manillar e instalar as rodas.

RECEPCIÓN DUN PAQUETE

Unha vez que recibas o teu paquete, comproba que o número de paquetes entregados polo mensaxeiro coincida co número indicado por este e que a embalaxe estea intacta. Se observas algún dano na embalaxe ou o uso de cinta adhesiva diferente á nosa, acepta o paquete. CON RESERVA informando ao servizo de mensaxería e ao noso servizo de atención ao cliente.

Se o paquete NON é aceptado CON RESERVA Será imposible para nós reenviar a reclamación ao servizo de envíos para a súa verificación e posible reembolso/substitución do produto danado ou perdido por roubo.